Bieg przełajowy

Środa, 28 Wrzesień 2011 12:27 Administrator
Drukuj

Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Jastkowie zs. w Dąbrowicy organizuje 1-go października br. XI Bieg Przełajowy "Szlakiem Dąbrowicy", organizowany dla dzieci klas IV-VI szkół podstawowych (dystans ok. 800 m) oraz młodzieży gimnazjalnej (dystans ok. 1600 m). Start o godzinie 11:00 przed Kościołem w Dąbrowicy. Zgłoszenia przyjmowane są w siedzibie GOKiS lub faxem - 81 50 20 827. Zainteresowanych serdecznie zapraszamy.

Regulamin
XI Biegu Przełajowego “Szlakiem Dąbrowicy”

1. Organizator: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Jastkowie zs. w Dąbrowicy .

2. Termin i miejsce: 1 października 2011 r. (sobota).
Start do pierwszego biegu godz. 11.00 przed kościołem w Dąbrowicy. Trasa przebiegać będzie wzdłuż szlaku turystycznego, a następnie ścieżką i drogą polną do mety usytuowanej na drodze dojazdowej do parkingu kościelnego. Dystans dla dzieci klas 1V-VI szkół podstawowych ok. 800 m, dla młodzieży klas gimnazjalnych ok. 1600 m.

3. Uczestnictwo: w biegach mają prawo startować uczniowie szkół podstawowych klas IV, V, VI (trzy oddzielne biegi) oraz  gimnazjum klas I oraz II-III (dwa oddzielne biegi) na podstawie imiennych zgłoszeń indywidualnych lub zgłoszeń grupowych szkół na listach zbiorowych potwierdzonych przez dyrekcję.
Zgłoszenia grupowe należy kierować pisemnie na adres GOKiS  w Jastkowie zs. w Dąbrowicy, Dąbrowica 133 21-008 Tomaszowice lub faksem 815020827 do dnia 29 września. Zgłoszenia indywidualne do godz. 10.30 w biurze zawodów w dniu imprezy.
Biuro zawodów zlokalizowane będzie w Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu, czynne od 9.00 (budynek przy końcowym przystanku autobusu MPK nr 3).

4. Program minutowy:
   godz. 10:30 - otwarcie imprezy
   godz. 11.00 - start biegu klas IV
   godz. 1l.15 – start biegu klas V
   godz. 11.30 -  start biegu klas VI
                godz. 11.45 - start biegu klas I gimnazjum
                godz. 12.00 – start biegu klas II-III gimnazjum
                godz. 12.40 – wręczenie dyplomów, medali i nagród.
5 .Klasyfikacja i nagrody:
Uczestnicy poszczególnych biegów (klasyfikacja oddzielna dla dziewcząt i chłopców) za zajęcie I-III miejsca otrzymują medale i upominki, za zajęcie miejsc I-VIII  otrzymują pamiątkowe dyplomy. Wszystkim biegaczom zostaną wręczone koszulki z logo imprezy.
Zostaną również przyznane puchary:

• za zajęcie I-III miejsca drużynowo, wg następującej punktacji: za zajęcie I miejsca w biegu 10 pkt.,  II m. – 8 pkt., III m. – 6 pkt.,  IV-VIII miejsca odpowiednio od 5 do 1 pkt. (decyduje suma uzyskanych indywidualnie punktów).

6. Informacje dodatkowe:
Dojazd na miejsce imprezy uczestnicy organizują na koszt własny. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne zaginięcie rzeczy osobistych.
Organizatorzy zapewniają w trakcie trwania imprezy opiekę medyczną, dostęp do przebieralni oraz napoje.